Bebek arabası hakkında pek bir bilgim yok açıkçası ama travel sistemlerin çok ağır olduğu uzun süreli kullanılmadığını duydum bebeğim kış bebeği olucak kışın pek dışarı çıkamayız acaba direk kabin boy hafif bişey alsam mı diye düşünüyorum deneyimli annelerden yorum bekliyorum