İlk bebeğimde bana koca kafalı olacak biraz dedi baya moralim bozuldu günlerce düşündüm sonunda nur topu kızım oldu doktorlar bile güzel kız diye diye sevdi kızımı doktorların her dediğini takma hersey allahtan doğurmadan bilemiyorsun neyin ne olduğunu dilerim saglicakla kucağına alırsın 😀