sevda_cicegi11 Bugün kontrolüm vardı kist olduğu için kese kistin gölgesinde kalmış o yüzden alttan baktı kalp atışını dinletti sizce bi zararı varmidir
Merel sevda_cicegi11 Yokdur.. Ben ilk kizim da ve ikinci hamilelim de uc aylik olana kadar her controlum de alttan bakdilar 13.cu haftama kadar zararli olsalar yapmazlar zaten iciniz rahat olsun
sevda_cicegi11 Merel çok teşekkür ederim ilk gebeliğim o yüzden bi korktum cevabiniz için çok teşekkür ederim😊