rumeysa_43 Tecrübe sahipleri acil bilginize ihtiyacım var . Detaylı ultrason nasıl oluyor kaç dakika sürüyor kan alıyorlar mi yoksa sadece cihazla mı bakılıyor yaptıranlar bi anlatır mısınız sorularıma cevap veren güzel annelere şimdiden çok teşekkür ediyorum kızlar 😍😍💐💐
DemirinAnnesiiii rumeysa_43 sadece ultrasondan bakılıyor kan alınmıyor. 21. Haftamda yaptırdım İstanbul Pendik’te özel bi klinikte radyoloji doktoru yaptı bebeğin a’dan z’ye herşeyine bakılıyor. 30 40 dk arası sürdü benim detaylı ultrasonum
gokboru122 rumeysa_43 yaklaşık yarım saat sürüyor en ince detayına kadar bakılıyor kan vermedim ya da başka bi tahlil sadece baş aşağı durduğu ve kafasının sağ kısmını göremediği için sonuna doğru alttan bakmak zorunda kaldılar onun dışında normal ultrasondan farkı yok
Ahsenmom rumeysa_43 sadece ultrasonla bakılıyor. Bebeğin duruşuna göre değişiyor kimisinde 15-20 dakika suruyor kimisinde 1 saat Benim yaklaşık 50 dakika sürdü kendi göstermedi ellerini falan kalktım bir cikolata yedim yürüdüm 10 dakika tekrar girdim ultrasona
Zuhalsebu rumeysa_43 ultrasonla bakıyorlar sadece, doktor parmaklarına, kalbine, bağırsağına, midesine baktı, beynine baktı, kordonuna baktı, suyuna, rahim ağzına, serviks uzunluğuna baktı. Hatırladığım bunlar🌸
Gulcinn_07 rumeysa_43 sadece ultrasyon cihazıyla bakıyorlar 20 dk felan sürüyor kan felan almiyorlar canım. Sadece bebeğin organlarinj gelişimini izliyorlar doğum tarihini felan söylüyor doktor o kadar yani kan felan alınmıyor
Ahsenmom rumeysa_43 özel hasyanede oldum 300 TL ye girdim ben. Perinatoloji doktoru değildi. Radyoloji doktoruna girdim çok çok detaylı inceledi çok memnun kaldım
CananDuru rumeysa_43 merhaba 20. Haftamda yaptırdım wadece gelişmiş ultrason cihazıyla bakılıyor kan alma vs yok bebeginizin b3yninden tutun ayak parmaklarına kadar bakıyor 30 dakikandan fazla sürüyor doçent doktoea yaptırdım peritinalog yani bir radyoloji uzmanından kat ve kat iyi bakıyor 2 hafta sonra 2. Bebeğim için de gidicem inşallah
gokboru122 rumeysa_43 özelde değil devlette yaptırdım ama Ankara’dayım ben özel 800- 1150 arası hep burada arkadaşım devlette yer bulamadı araştırdık fiyatlar hep böyle
CananDuru rumeysa_43 evet evet özel kendi muaynehanesi var 2 sene önce 500 liraya yaptı şimdi 850 lira olmus
Aymiraninannesi rumeysa_43 22+4 de girdim özel bir klinikte profesör doktor baktı kqn alınmıyor benim yaklaşık 1 buçuk saat sürdü genital bölgeyi göremediler çocuğun pozisyonundan dolayı iki hafta sonra tekrar çağırdı tırnağını görmesem muayene tamamlandı sayamam diye. Bizim bebiş biraz inatçı hala cinsiyet gostermemekte ısrarcı 😂😂