Nisandua1 Dcl027 pozitif görmeden adetime 1 hafta vardı 1 damla pembe leke oldu Pozitif gördükten sonra da oldu bende adetime 2 gün kala ogrenmiştim adetim geciktikten sonra 2,3 gün açık kahve adet bitimi gibi olmuştu doktorum yerleşme kanaması demişti
Dcl027 Nisandua1 adete yakın öğrendiniz yani . Benim adetlerim düzensiz 10-15 i arasında olmam gerekiyor normalde ama ayın 8 inde çok az kahverengi kanamam oldu dün yine aynı şekilde bugün biraz daha arttı kırmızı kahverengi gibi test yapsam çıkmaz o zaman şuan