Kızlar selam, inatçı kızımın gelmesini bekliyorum 2 cm açıklıkla hiçbir sancı vs hissetmiyorum ama sabahtan beri bebeğim toplanıp karnım sertleşiyor yani neredeyse hiç düzelmedi diyebilirim hareketleri de normale göre az gitsem mi evde mi beklesem bilemedim ilk gebeliğim sizce ne yapmalıyım