Herkese tekrardan merhaba, şehir hastanesinde yatarken biliyorsunuz suyum gelmişti 32+5 haftalıktık bugün itibariyle 34 haftaya girdik. Suyum hala sızmaya devam ediyor ben de bol bol sıvı tüketmeye devam ediyorum ama nereye kadar bilmiyorum. 5 gün önce hastaneden taburcu oldum bana şu gün gel kontrole falan demediler, bende 2 gün önce Sincan Lokman Hekim Hastanesine gittim enfeksiyon testi verdim bebegimin suyuna bakıldı suyu az dendi ama şu gün doğuma alalım denmedi bende arasıra gidip muayene olacagım. Ne kadar bu şekilde devam eder sizce? Ben zaten sezeryan olacagım normal doğum travma oldu zaten bende ben mi teklif etmeliyim hastaneme sezeryan günü için? Lütfen benzeri durumları yaşayanlar bana bir akıl verebilir mi