Meryem-63 Hanımlar merhabalar 36+3 haftalık hamileyim ve artık normal dogumun kolay geçmesi için hazırlıklara başlamak istiyorum. Sizin deneyimleriniz nelerdir aydınlatabilirmisiniz biz yeni anneleri şimdiden teşekkürler 😇😇🥹