caglaolmeZ M_A bende 22 hafta bende de ağrılar çok var regl olcakmisim gibi . Size birşey sormak istiyorum bebeğin hareketlerini düzenli olarak her gün hissediyor musunuz
DemirinAnnesiiii M_A normal canım bebek büyüdüğü İçin kendine yer açıyor ondan dolayı ağrı oluyor hatta dün sağlık ocağındaki doktoruma sordum o yazdığımı söyledi benimde içim rahatladı
Elvanguzel M_A ayy ben şu anda 25+6 günlüğüm adet olacakmışım gibi 1 haftadır karnimda sertlesme bebekte toplanma var sizde de böyle mi adet olsam da rahatlasam diyorum o derece belimde kasığımda ve bacaklarım da ağrı sancı oluyor