Bende dün ilk çatı muaynemi oldum ve çok acı hissettim çok kötü oldum gözüm karardı resmen hemşireye bagardim elini Çek dayanamıyorum diye sonra bana doktorum dedi ki acı eşiğin çok düşük istersen sezeryan olabilirsin dedi çünkü dayanamazsın ağrıya dedi boşuna suni sanci falan çekme dedi ama istersen deneyelim önden suni verelim yapabilirsen yapalım dedi olmadı sezeryan dedi ben ısrarla normal istiyorum tabi bilmiyorum ben de napcam ama epidural doğumu öneren çok onu da düşünüyorum belki epidural olabilirim siz de araştırıp düşüne bilirsiniz 🥰🌸