AyFa1608 Kızlar bazı belirtiler ve şüphe üzerine adetimden 8 gün önce erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik bi şekilde çıktı ve sonra koyulaştı biraz daha bugün kan verdim ama negatif çıktı kafayı yicem böyle bişey yaşayan var mı adetime 7 gün var
Gamzecetin AyFa1608 henüz adetin gecikmemiş bundan dolayı negatif çıkar . Benim adetimden 6 gün sonra erken gebelik testi yaptım 2.ci çizgi çok silik çıktı aynı gün kan verdim beta 10.34 çıktı gebelikte 0-10 negatif 10 üzeri pozitif oluyor yani hormon vücuda yeni salgılanıyordu daha sonra her 2 günde 1 kan vererek oran takip ettim
Nazliekinci AyFa1608 cnm benim eltimde idrar testi yaptı çıktı sonra kan testi yaptı çıkmadı bir hafta sonra hastaneye gitti ultrasyon da çıkmadı gene kan tahlili yaptı çıktı şimdi 4 buçuk aylık hamile
AyFa1608 S1907 hayır dün sabah yaptım bugün zaten randevum vardı onu da söyledim kan istedi negatif çıktı
AyFa1608 Gamzecetin üzülmek için de mi erken şu an bütün belirtilerim var bulantı var özellikle uyanınca felaket kasık ağrısı bel ağrısı bunlar var
Gamzecetin Gamzecetin bence negatif çıkması çok normal adetin gecikince erken gebelik testi yap . Hormon vücuda yayılması adet gecikmesinden sonra oluyor
S1907 AyFa1608 erken gebelik testi sonuç verr,ben adetime 1 hafta kala yaptm poztfti 1 hafta sonrada kan testi verdm poztfti sonç,
AyFa1608 S1907 çok üzüldüm ama yine de gecikmesini bekliycez belki hala umut vardır yeterli seviyede olmazsa da çıkıyormuş kanda belki öyle bişeydir
Gamzecetin AyFa1608 benim adet olacakmışım gibi ağrılarım vardı şuan 5.haftadayım henüz mide bulantım yok ama çok halsizlik yorgunluk var . Yani üzülmek içinde sevinmek içinde çok erken adetine kaç gün var
AyFa1608 Gamzecetin anladım canım inşallah öyledir ilk gebeliğimde 6 aylıkken ölü doğurdum bu ikinci ve çok istiyorum inşallah vardır
Nisandua1 AyFa1608 beta sonradan yükselen duydum daha 1 hafta varmış 3,4 gün sonra tekrarlayın benimde adete 2 gün kala çıkmıştı
Gamzecetin AyFa1608 hayırlısı olur inşallah stres yapma içini ferah tut adetin gecikince testi yap umarım istediğin gibi olur
AyFa1608 Nisandua1 takvime göre ayın 1 i yumurtlama günümdü Google dan araştırdığımda döllenmeden 11-12 gün sonra kanda çıkarmış sanırım çok çok acele ettim
AyFa1608 İnşallah ya ben çok acele ettim test için de sevinmek için de üzülmek için de Rabbim beklentimi boşa çıkartmasın adetim gecikirse yine tekrarlarım