Kızlar sadece merakımdan soruyorum ilk dogumum 2018 de epidural sezeryan oldum şuan 11+5 hafta olduk herkes ille sezeryan olursun normal doguramaz sin diyor pazartesi günü 12 olucaz doktor randevum var doktora sorucam ama ilki sezeryan sonrasında normal doğum yapan var mı