Dilara95 saglikciaanne oncelikle hayirli olsun canim rabbim sagsalim kucagina almayi da nasip etsin 🤲💙 oglumun adi Yağız esim efeyi istedi yanina yani Yağız Efe olacakti ben istemedim yagiz oldu tek simdi pismanim belki begenirsin 😘🌸
NurrrH verocka yok hayır kızımda sadece net erkek demişti. Bizde ona inanıp güvendik. Şimdi de pipiyi 12 haftalıkken gördüğümüz halde biz inanmıyoruz 🤣
verocka NurrrH bize de öyle dedi hiçbir şey göstermedi 12. Haftada bizde kimseye bi şey demedik netleşsin diye bekliyoruz
Brgu Nzfdzg37 yok canım 15haftalıkkken pipisini gösterdi renkli ultrasonda da gördük çok şükür şuan 20haftalık olduk 🤲🥰🤰