DeryaSinem Arkadaşlar Hcg değeri düşük çıkması herhangi bir risk oluşturmuyor diye okuyorum her yerde doktorum düşük de olsa risk vardır bakalım diyor . Bakar mısınız lütfen çok moralim bozuldu [https://mutluresim.com/images/2022/06/10/XHjDm.jpg](https://)
DeryaSinem EmineDefneGokce çok teşekkür ederim başka bir doktora gideceğim ben de şimdi . Ben de normal diye düşünüyorum ama yine de insanın morali bozuluyor :(
EmineDefneGokce DeryaSinem bencede doktor değiştir bi canım benim kzıımın sonucunu bulursam bakarım yazarım sana