Eylulsmom_02 8 haftalıktım ozaman , kalbi durmuştu kürtaj olmak zorunda kaldım malesef. Ama ben gelmek zorundaydım abimle babamı kaybetmiştim kazada ve ölüm belgelerini almam gerekiyodu sadece ben alabiliyodum mecbur kaldım , şimdi keşke gelmeseydim diyorum ama artık çok geç