Mrvsmrvs Kizlar selam, 5-6 haftalik hamileyim idrar yolu enfeksiyonum varmis. Aranizda yasayan var mi?
Ipekkarakus0 Mrvsmrvs var canım var 36+3 haftalık hamileyim 6. Haftadan beri geçmiyor bazı hamilelikte benim gibi oluyormuş sürekli yeniliyormuş
gokboru122 Mrvsmrvs 31 haftalık oldum gebeliğimin başından beri sürekli enfeksiyon yaşıyorum ilişkide korunmaya özen göster ve en önemlisi çok su tüket idrarla atarsın genelde tek kullanımlık antibiyotik verirler bir problem olmuyor endişelenme ayaklarını bacaklarını koru
HanifeAhmet Mrvsmrvs hamileliğimi bile enfeksiyon sayesinde öğrendim ben ağrıdan 2 gün boyunca ağladım en son dayanamadım hastaneye gittim enfeksiyon dedi doktor yüksek derecede sonra ilaç yazacağım ama her ihtimale karşı bir kan ver ona göre kullanırsın dedi 13 haftalık şuan ve benim hâlâ ağrım ve enfeksiyonum var tekrarlıyor sürekli 😒
Mrvsmrvs Off yapmayin ya cok moralim bozuldu. Onceden alinmis tatilimiz var temmuz basi, doktor kesinlikle denize girme dedi. Toz bi ilac verdi, antibiyotik vermeyelim simdi dedi
Elisarli Bende enfeksiyon olduğu halde doktor denize girebilirsin diyor her kontrole gittiğimde ama bana mantıksız geliyor açıkçası zaten enfeksiyon var yani daha da mı kötü olsun diye düşünüyorum. O yüzden her zaman doktorlarda doğru şey demiyor gibi geliyor bencede girme denize
gokboru122 Mrvsmrvs erken haftalarda düşük ilerleyen haftalarda erken doğuma sebep oluyor evet ama panik yapmaya gerek yok sen sıvını eksik etme bir de korun gerisi Allah’a kalmış
hacerrr_ Benimde aynı 32 olduk ama hala devam ediyor yoğun enfeksiyondan kanamam oldu🥺umarım erken doğum olmaz🙏Çok endişeliyim
HanifeAhmet Mrvsmrvs teşekkür ederim 🙏 bende de belirti yokken yine doktor enfeksiyonum olduğunu söyledi ona bile şaşırmıştım ki günde 4 lt su içiyordum benim kaderim bu galiba 😅
iremmomm Bol su antibiyotik ve ilişkiye ara vererek ben kurtuldum bi süre bi süre diyorum en ufak bi şeyde tekrar başladı yani son günlerim ve hiç peşimi bırakmadı
gokboru122 Mirach işe yarıyor da geçici bir süre bence onu kullandıktan sonra takipte iki hafta sonra mesela tekrar tahlil ver bakalım gitmiş mi