Dmrslm canım benim doğumum çok zordu maalesef seni korkutmak amaçlı söylemiyorum benim bebeğim baş aşağıydı evet ama yüzünü yukarı kaldırdığı için inemedi bi türlü kanala sonra sol eli kafasıyla aynı anda çıktı iri olduğu içinde sıkıştı etti yani çatımın çok normal olmasına rağmen zor geçti.. eğer kilosu söyledkleri gibi 3400 doğsaydı daha kolay geçerdi 4 kilo olduğunu bilseydim normal doğurmak istemezdim açıkcası