denizefe kızlr resmen kendımı yolacam artık cok agrıl var kasıntım var dayanamıyrm kasıklrıma vuruyor sabah saglık ocagına gtcem ıdrar vermeye buyuk ıhtmal enfeksıyon var kafayı yedım kasınıyoo
Faziletttt denizefe cnm bende de batma ağrı vardı acile gittim idrar tahlili yaptırdım kum varmış dikkat et biran önce tahlil yaptır
denizefe ıkıncı gebelıgım bu hepsını denedım oellıkle banyo sonrası ck kasınıyo sanırım kuruyo ozel bolgem daha beyer oluyo kendımı resmen yolcam dayanamıyorum 😭bepanten heaten surdum braz ıcıne gelmıcek sekılde dun rahatşatmıstı smdı dustan ckdım gene basldı ksıntı
dili Enfeksiyon varsa eğer limon ve maydanoz kaynatıp eğer küvetliyse duşunuz kaynattığınız karışımı dökün onun için de oturun
denizefe esımde o kadar tikli ve tıtızkı askım mantarmı oldun acaba demeye basldı 🤦♀️ hastane uzak olmasa usenmeden gıdecem oglumdada aynı olmustum artk kasımaktan kanardı 😭
InciKurt Kac haftalik gebesiniz bendede ayni 36+5 haftaligim nasil bir kasinti ve agri dogum yaklasti diye yordum hayatimda ne mantar ne idrar yolu enfeksyonu oldum tahlilimde temiz cikti.neden kasiniyor bende anlamadim