Fincan benim ilk düşüğüm benim adet günüme denk geldi ikinciside aynı şekilde öyle oldu önce test yapmıştım pozitif çıktı ama sonra kan gelince ağrım çok oldu bel ağrısı karın ağrısı böyle rahimim sıkışıpmhş gibi oldu
Ve büyük portakal şeklinde yuvarlak bşy düşmüştü kan akıntım fazla geliodu
İkincisinde de çok sancım vardı
Ama Mayıs ayı adetim gelince de çok ağrım oldu bi an yine mi düşük yaptım dedim kendi kendime
Hayırlısı inşallah, rabbim kimsenin kucağının boş bırakmasın