Merhaba hanımlar. Kan değeri düşük olup iğne vb ilaç kullanarak yükselten varmi? Hala düşük bir türlü yukseltemedim. 20 gün sonra doğum var Allah izin verirse. Ferinject diye bir serum yazmıştı doktor. Onu olmuştum birkaç ay önce. O da yukseltmedi. Yeme icmeyle de yukselmiyor. Düzenli iğne kullanan varmi yada başka bir çare. Başına gelen varmi böyle bir durum :(