Tugce222 Merhaba kizlar 21+5 deyim 2. Hamileligim ilk oğlum şuan 3 yaş 5 aylık doğum yapana kadar 3.5 yaşını geçicek SEZERYAN LA dünyaya geldi 2.de NORMAL DOĞUM YAPABILIRMIYIM yaşayan varmıdır anama mi çektim naptın yaaa 😂😂😂
mucizemizibekliyoruzz Tugce222 ssvd deniyor işte canım sezeryan sonrası vajinal doğum. Yapabilirsin tabi sezeryandan sonra en az 2 sene geçmesi gerek ki geçmiş zaten 😊
Emirpasam Tugce222 yaparsin inseallah benimde 2014 de sezeryan ile bir doğumum oldu şuan 26 haftalık hamileyim gebe okuluna gidiyorum ve kendimi hep ssvd yönünde motive ediyorum yapan o kadar çok kişi var ki ins3lalah bizede sağlıklı bi şekilde nasip olur
denizefe bnde bnu soruyorm annem kadn dgm hemsıresıydı anne sezeryandan snra nrml dgm yapn varmıydı hc dedm coook dıyo sence ben yapablrmıyım dedım yapamazsın dıo 😂 anne azcık ınsan heveslendırır nasıl anasın sen dedım😂😂
Tugce222 Emirpasam ayyyy çok motive oldum şuanda 😊😊😊inşallah olur yaaa kendimi ona sartlandirmaliyim dimi....