Orucu12 Merhaba arkadaslar 11+6 gebeyim bulantı ilacı kullanıyorum ama cok bulantım oluyor naneli mentos yiyorum bir sakincası olurmu ? Ya da sizler nasıl bas ediyorsunuz bulantıyla? Yardımcı olursanız sevinirim
NaimeYilmaz Orucu12 Annem 9 ay cekmıs ve hep derdı naneli şekele doğurdum seni ☺ Gayet iyiyim bi problemim olmamıs ☺ Ben baş edemıorm 2 gündür ilaç içiyorum 12+3 ama ilacn etkısı gecınce gene aynı ...
Orucu12 Bende ilac kullanıyorum kuvvetli daha kuvvetlisini veremem dedi ama naneli mentos yiyorum sürekli beni tutuyor anlıkta olsa merak ettim sıkıntı olur mu diye tesekkür ederim
Orucu12 Newheart ben hamile oldugumu ögrenmeden 2 gün oncesinde bulantım oluyordu öyle suphelenmistim ve hala devam ediyor
mlek Bana doktor vermıstı mıde bulantısı ıcın hap bır kere bıle kullanmadım her gun 1 paket nanelı seker yedım :-) cokta saglıklı kızım