Jasminn900 Merhaba kızlar 36+3 haftalık ikiz hamileyim. 20 haziranda sezeryanla alıcak doktor. Bugün ameliyat için tahlil ve müayineye gitdim ultrsonda bebeklerimin 34+2 günlük hamileliye uygun olduğunu söyledi doktor. Acaba 20 haziranda doğarlarsa 36 haftayamı denk gelirler yoksa 38e mi? Son regl tarihime göre 38 oluyorlar ancak ultrasonla 36. Acaba böyle olursa küveze girerlermi ciğerleri gelişmiş olur mu?😔
Sedaerbil Jasminn900 adet tarihine göre dgl cnm doktorun ölçümüne göre hafta belirleniyor.bizde 17 snde dogum olacak bi bebegim 2 hafta geriden geliyo digerinin haftası da son adet tarihimle uyumlu cıkıyo.rabbim sag salim kucagına almayı nasip etsin
enesayazmoom Jasminn900 kuzum ben ilk gebeligim de 35 hafta da doğum yaptım gecesi 2 adet ciğer geliştirici iğne vuruldum sabahına doğuma girdim.. ama ciğerleri gelismedigi için 1 hafta küvezde yatmış ti bilemiyorum 38 e denk geliyorsa kuveze girmeye bilirler ama küvezde kaldığı dönemde kızım sarılık riskini felan da anlatmıştı Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah sıkıntı yaşamaz sın
Deletedmom727271 40 haftalık doğan bebek de kuvöze girebilir, 35 de doğan bebek girmeyebilir. Bu tamamen doğduktan sonra anlaşılır canım. Girseler bile çok durmazlar haftaları iyi çünkü. Sağlıcakla kavuş inşallah bebeklerine 😊
Jasminn900 Twinmama46 iki hafta önce müayenede 2000 2140 çıkmışdı şimdi 2150 2300 dedi doktor. Yavaş büyüyorlar galiba😒
Twinmama46 Jasminn900 20 Hazirana daha var biraz aslında o zamana kadar da artar içinizi ferah tutun inşallah herşey çok güzel olur 🙏🏻Aynen yer kalmıyormuş içerde ikizlerde doktorlar genelde öyle diyor