Kızlar Dün tam 40 haftalik olduk kontrole gittik NST de ne sancı ne de alttan muayene de açıklık hiçbir belirti yok doktor suyun yeterli olduğu için 41 haftaya kadar beklicez dedi sancım Yok açılma yok pazartesiden itibaren gün aşırı takip edilecek kimler bizim gibi