aydinaleyna61 Adetim bugünle birlikte 5 gün gecikmişti 3 test yaptım hepsinde de pozitif gördüm ama bugün açık pembe kan geldi adet oldum testler yanlış sonuç mu verdi acaba başına böyle bir şey gelen var mı arkadaşlar ?
Deletedmom_85 aydinaleyna61 canım testini atar mısın? Adet olduğuna emin misin koyu ve yoğun mu geliyor ? yoksa pembe leke şeklinde mi? Yerleşme kanaması olabilir
2prensesannesiiii aydinaleyna61 yerleşme kanaması olabilir yoğunlaşırsa kimyasal gebelik olabilir canım
uykusuzzannee aydinaleyna61 bende sizin gibi olmuştum sancılandım hatta adet oldum sandım hamileymişim meğer
aydinaleyna61 Deletedmom_85 dün atmıştım aslında o testten sonra erken gebelik yaptım onda da çıktı kahverengi yapışkan akıntım vardı ama 2 saat bile sürmedi dün bugünde açık pembe peçeteye silince geliyor sabahtan beri ped var pedime gelmemiş bile ama peçeteyle kontrol edince baya geliyor
Deletedmom_85 aydinaleyna61 büyük ihtimalle yerleşme kanaması yaşıyorsun. Akıntı koyu kana dönüşüp sökülmediğin sürece, hamilelik ihtimali var. Kendin normal zamanda bilirsin adetinin azlığını çokluğunu. Diğer zamanlarda ki Gibi mi değil mi kıyaslarsın. Çfit çizgiyi gördün mü peki?
Fidan_14 aydinaleyna61 hamile diyilmişsinki zaten sadece idrarı çok damlatmışsın ve kuruma cizgisi oluşmuş benimde başıma gelmişdi
Dmrslm Neden hastaneye gitmiyorsun kan testi yaptır doktorla görüş böyle böyle oluyor de yani ben olsam öyle yaparım
Dark aydinaleyna61 kanama yapıyor olabilirsiniz doktora gidin bence hemen. Özellikle açık renk kanama tehlikeli
Mihrimahvuslat aydinaleyna61 canım doktora git düşük falan yapıyor olabilirsin ağrın falanda varmış inşallah kötü bir şey yoktur 🤲🏻
Cano42 aydinaleyna61 düşük yapıyorsun galiba canım Bende iki düşük yaşadım ikisinde de aynı şeyi yaşadım Doktora gittiğimde düşük olmuş dendi bana
Dcl027 aydinaleyna61 benimde ilk gebeliğimin bu şekildeydi sonra sancılar şiddetlendi ve kimyasal gebelik geçirdim. Sakın ihmal etme biran önce git
aydinaleyna61 Deletedmom_85 hemen çıktı çizgiler ilk gebeliğimde böyle hiç olmamıştı o yüzden biraz şaşkınlık yaşıyorum
Deletedmom_85 Kızlar tehlikeli demişsiniz de yerleşme kanaması denilen bir şey var. Şiddetli sancılı olmadığı sürece tehlikeli olduğunu düşünmüyorum, ve pedine Dahi geçmemiş. O kadar yoğun değil diyor
aydinaleyna61 Deletedmom_85 ben normal adet sancısını şiddetli ağrılarla geçiren bir insanın aynı sancılar ayırt edemiyorum o yüzden
Deletedmom_85 aydinaleyna61 panik yapıp strese girip kötü düşünme canım. Kanamanın şiddetti rengini yoğunluğunu sen görüyorsun. Aklını bulandırma Gitme imkanım yok diyorsun şuan, Ağrıların şiddetlenirse, ve akıntı çoğalırsa gözünü korkutan bir şey olursa hemen acile gidersin
Elisam123 Eczaneden progestan alıp kullanabilirsin onda bir sakınca yok doktorlar hep veriyor zaten ilk aylarda eğer düşük tehlikesi varsa önüne geçmiş olursun