mutlu__son1209 Kısıtlanmış olarak görmüyorum kendimi, bol bol dinlenip tadını çıkartıyorum🤩 Dışarıda değil evde yürüyorum, çoğunlukla uzanıyorum, yemek yerken oturuyorum, sürekli duşumu alıyorum. Zor olduğunu biliyorum ama geçeceğine inanmak beni daha çok mutlu ediyor, oğluma sağlıkla kavuşmak için gün sayıyorum, onu kucağıma aldığımda her şeyi unutacağıma, bütün hepsinin geçeceğine eminim. Tatile gidemiyorum ama olsun seneye nasip olursa onunla giderim, avm gezemiyorum ama olsun doğunca onunla gezerim. Onun için yatmam gerekiyorsa yatarım, onun için iyi düşünüp iyi olmam gerekiyorsa olurum hiçbir şey onun sağlığından kıymetli değil. Sen de çok güçlü bir annesin, bebeğin için her zaman en iyisini düşünecek ve bu imtihanıda hakkıyla atlatacaksın. O gün geldiğinde hepsi bitecek birden bire, oğlumla yürüyeceğim, koşacağım, gezeceğim ama şimdi durmam gerekiyor. Ben ona konuşuyorum o beni tekmeliyor, bence gayet keyfi yerinde. Bugünümüze hamd olsun, her şerde bir hayır vardır. Sen her zaman iyi düşün emin ol o zaman gerçekten iyi oluyor her şey. Olan olduktan sonra sızlanmanın anlamı yok önemli olan bundan sonra ne yapacağını düşünmek, gün geçtikçe daha da rahatlayacaksın. Sadece doktorunu dinle ve bebeğine güven canım. Allah’ın izniyle bugünler bitecek ve bizler yavrularımıza sağlıkla vaktinde kavuşacağız❤️