Merhaba kızlar 39+1 deyim 3. Çatı muayenemi de oldum açılmam yok ama sabah 6 dan beri 30 saniye süren aralıkları 10 dk olan şiddetli karın ve bel ağrım var.
Adet ağrısından şiddetli. Bebeğin başı kanalda dedi doktor. Sizce doğum yakın mı? Ne yapmam lazım