İki kaybım var pıhtılaşma sorunum var iğne kullanıyorum.. diğer gebeliklerde 5+6 ikiside kanama oldu düştü direk bu gün 5+1 im endişeliyim haftaya cuma randevum vardı fakülteye gidiyorum. Bu gün acilden girip ultrason görmek istedim iyimi bebeğim diye. Geçtiğimiz Pazartesi kese ve bebek vajinal muayne ile görüldü. Bu gün doktor kesenin yanında kanama alanı var dedi. Betam 9748,62 çıktı kesede bişey yok dedi.. ve diğer gebeliklerde bu haftalarda bile hiç bu kadar beta görmedim en fazla 1800 leri gördüm. devlet hastanesinede güvenim yok keşke gitmeseydim dedim yani. Uzun oldu sanırım biraz bu haftayı atlatrsam rahatlayacağım kese fotoğrafını atayım çok uzak çekmiş ama