Lemos hayır olmadı ama erken doğum riskim var diye 25li haftalarda ciğer geliştirici olmuştum ama olmasamda bence bişey olmazdı zaten normalde 36dan sonra yırtmış sayılıyorlarmış doktorum öyle demişti hep 36 yı görsek hiçbişey olmayacak diyordu ama bebekten bebeğe de fark ediyor bence mesela kızımda 39-3te doğdu vucudu ısınmadığı için giricekti küveze düşük kilolu doğmuştu o yüxden ısınmıyor demişti doktorumuz