heyecanliana93 ben de devlette doğurucam ilk doğumum inşallah bir sıkıntı yaşamam . ben hemsire ve doktorların bağırıp cagirmasindan korkuyorum çünkü normal muayenede bile insanı azarliyorlar. ben orada zaten telaşlı olucam sancı çekerken bir de onların bagirmalarini mi dinlicem