Ben doğum yapalı 15 gün oldu belden uyuşturmalı. Çıktıktan sonra baş ağrısı ve abarttiklari kadar ağrı yaşamadım bol bol kahve içtim . Şuan bel ağrısı felan yok ama ilerleyen zamanda oluyor mu onu bilemiyorum. Korkma her duyguyu yaşamak için belden yap inan ki sonucu herşeye değer oluyor 🌸