Kızlar geçen ay aşılama denedim ama yumurtalarım zaten çok fazla tepki vermişti ohss riskim bile vardı regl oldum, başka doktora gittim yumurtalar hala hassas ve duyarlı dedi bu ay zaten şansınız olmaz isterseniz doğum kontrol vereyim dedi istemedim açıkçası, soğan kürü yapmayı düşünüyorum zaten artık tüp bebek düşünüyorum birkaç ay kendi halime bırakıp, soğan kürüyle kistini eriten oldu mu hiç merak ediyorum