Çok çok geçmiş olsun Allah cc şifa versin, sizlere bağışlasın. Erken doğum olmazsa inşaAllah vakitli gelir sağlıkla kucağınıza alırsınız. Ama erken doğum olursa da inşaAllah tutunur hayata bebeğiniz , benim yengem aynı dönemde gebelik zehirlenmesiyle erken doğum yaptı yeğenim şimdi dört yaşında , Allah cc tan umut kesilmez üzülmeyin .