Duygu_emre57 Merhaba arkadaşlar ben 40 hafta 2 günlük hamileyim sancım var ama açıklım yok doktor yatış vermiyor sizin de başınıza böyle bişey geldi mi ?
Ozlemyusuf Duygu_emre57 belki sancinin artıp kendiliğinden açılmasını bekliyodur yani en iyisini tabikide doktorunuz bilir yatirsa suni sancı verir o daha kötü