meltemkumsal16 alfameti arttırır doktorun günde 8 taneye kadar içilebiliyor idrar takibini 24 saatlik yaptır oradaki sonuç kesin bilgi veriyor bebeğin kilosu iyi mi iki hafta daha idare edersiniz bence idrarda protein çıkmazsa sonra zaten doktor der size alalım artık diye o zmana kadar bebeğe kilo aldıran protein ağırlıklı şeylerle beslenin ben ne yesem kilo almıyordu sizinki alıyorsa iki haftayı iyi değerlendirin çünkü tansiyon ikiniz için de riskli 35 36. Haftada alsa bile sorun olmaz bebeğinizin kilosu iyiyse kuveze girmez büyük ihtimalle benimki düşük kilodan girdi. Korkmayın stres olmamaya çalışın tahlilleriniz tansiyon takibini yapıp 2 haftayı geçirmeye odaklayin kendinizi ama tansiyon yükseliyorsa mutlaka doktora haber verip hastaneye gidin