Happy-melek1997 Kızlar benim adetime daha 10 gün var siz ne zaman test yapıp yada kan verip öğrendiniz daha erken biliyorum da beklemek çok. Sıkıntı ya siz ne zaman yapıp öğrendiniz
_peritozu Happy-melek1997 ilk cocugumda 2 gün önce silik çizgiyle öğrenmiştim şimdi ikinciyi düşünüyoruz 6 gün var adetime dün dayanamayıp erken test yaptım silik çizgiyi gördüm. Bi yandan da cok unutlanmak ıstemıyorum bu kadar erken çıkabilir mi diye. Pazartesiye kadar bekleyip kan vericem bakalım 💕
tolbetulll Şuan malesef çıkmaz en az 7 gün daha beklemeniz gerekli direk kan tahlili verin idrarda hemen çıkmıyor regl 1 gün hala anca çıkıyor
Happy-melek1997 EmineDefneGokce valla biraz değerlendirmeye çalıştık günleri ama hayırlısı bakalım. Ne diyim 🌺🌺