_Hande_ Kızlar karnımın sag tarafında ağrı hissediyorum. Doktora gittim hersey normal dedi ve magnezyum verdi ama yine de içime kurt düştü 😑
zamaneannesi80 _Hande_ doktora gitmişsiniz herşey yolundaymış çöm şükür 🤲🏻 Stres olmayın bende 16+4 üm arada bende de oluyor rahmimiz büyüyor bence çok normal
Srdm _Hande_ bende bugün 16+5 im ve dünden beri benimde karnımın sol tarafında var ağrı yumurtlama ağrısı gibi
Eflatunpembe _Hande_ Üşütmüş ve ya kendinizi yormuş olabilirsiniz. Özellikle bu haftalardan sonra solunuza yatıp ayaklarınızı sıcak tutup dinlenmelisiniz
_Hande_ zamaneannesi80 İnsan endişe etmiyor degil.. Bebeklerimizi sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız inşallah 🤲
findiklibadem Eflatunpembe ben soluma yatınca çok rahatsız oluyorum hep sağda daha rahatım bu sakıncalı mı sizce
Suhedaaaa Haftamızdayız 8. Haftadan beridir magnezyum kullanıyorum. Belimde kasıklarımda hatta bacağıma vuran ağrılarım oluyordu. Doktor magnezyum eksikliğinden dedi korkmayın bir şey olmuyor. He birde üşütmeyin :)
Eflatunpembe findiklibadem Zararıyla ilgili bir şey diyemem ama doktorların ısrarla solunuza yatın demesinin bi sebebi vardır. Dinlenin ve doktorunuza gözükün mutlaka