Azra41 gayet normal hic korkmaniza gerek yok ben 18 haftalikken muayeneye gittigimde doktorum bana bas asagida oldugunu soyledi bebekkler cok hareketli oldugundan hergun yer degistiriyorlarmis kimi bebekler dogumq kadar da bas asagi durabiliyormus.Dogum kanalina girmedigi surece sıkıntı yok.Simdi 31 haftaligiz cok sukur