Fatmaclk96 11+2 haftalık hamileyim son günlerde deli gibi domates yiyorum tuzlayıp 😂 niye böyle oldu bilemedim ama acayip güzel oluyor var mı böyle olan 🙈 tatlı severken böyle tuzlu ekşi acı şeylere daha çok düştüm 🙈
cgnduru Fatmaclk96 olabilir, bende eksi elmayi bile tuzlayıp yedim tatlı yiyince kusuyorum hala😀 ama önceden hiç tatlı yiyemiyodum şimdi yiyebiliyorum en azından
Mirach Fatmaclk96 en başlarda bende öyle tuzlu şeyler yiyordum, turşuyu ekmek arası yapıp yiyesim geliyordu 😂 ay dedim kız geliyor. Sonra erkek olduğunu öğrendim, son 2 Aydır falanda tatlıya düştüm 😂
Bkyya Fatmaclk96 ağzımı sulandırdın 🤤 bende çok yerdim ama benim midemi çok yakıyordu hala da öyle 🤦♀️ bide tuza dikkat aman ilerleyen haftalarda çok sıkıntı oluyor 38+3 oldum 35 den beri ödemden fena haldeyim sonradan kestim ama iş işten geçmiş
1prensin_annesi Fatmaclk96 ilk baslarda bende oyleydim ilk oglumda 9 ay tatli yedim ikinci ogluma hamileyim eksiyle basladim eksi tatli diye devam ediyorum tuzu cok yeme sonra tuz sorunu olur
Fatmaclk96 cgnduru Bende hamilelik öncesinde tam bir tatlı düşkünüydüm evde çikolata var yüzüne bakmıyorum 😂ne kadar değişik bi dönemmiş 🙈😍
Fatmaclk96 Mirach Aynen turşuyuda daha ilk başlarda yiyodum şimdi daha çok ekşi tuzlu ve bol acı şeyler favorim bakalım cinsiyet için erken denildi 16. Haftada bi daha ki kontrol o zamana kesinleşir heralde 😂
Sehersudi Fatmaclk96 bende 12. Haftada deli gibi domates ve peynir yemiştim. Nerdeyse iki öğünüm domates peynirdi
mor_menekse Fatmaclk96 bendeee çok yiyorum domates ve salatalık çok iyi geliyor bana en çok yediğim şeyler bu aralar 😂
enesayazmoom Fatmaclk96 Bende limonu tuzlayıp yiyorum 😁😁 sonra tansiyon yerler de (11+5 ) ten selamlar 😘😘
HeyMommy Fatmaclk96 Ay inanırmısınız. Forumda arama yerine yazınca postunuzu gördüm. Zaten domatessiz duramam. Ama sanki görmemiş gibi gece bile sadece 4e bölüp tuzlayıp domates yiyorum. Ve kendimden geçiyorum. Hele böyle salkım olup kokuyoya deli oluyorum. 13+4 günlüğüz bizde. He bazen de araya zeytinde koyuyorum 😂
Fatmaclk96 HeyMommy Aynen burnuma aşırı güzel geliyor o salkım domates kokusu hafif ekşimsi falan pembe yanaklı çocuklarımız olacak bu gidişle cinsiyet belli mi sizin 😂
HeyMommy Fatmaclk96 Valla geçen hafta gittik erkeğe benziyo dedi 😂 2’li taramayı yaptık. Bugün sonuçlar için gidicez cinsiyete bakıcaktı tekrar 😂