Sukrannur1 oğlum 2.5 kızım 1.5 yaşında ikiside doğduğundan beri uni baby kullanıyoruz sadece çokta memnunum öyle çok abartılı kokusu yok dalin kadar ağır kokmuyor hafif rahatsız etmeyen bir kokuya sahip kızımda uni baby yağ kullanmıştım ama şimdi 3.gebelik bundada uni babynin losyonunu aldım kullanıcam az önce denedimde pudra kokusu gibiydi aynı kokusu ağır değil hafifti