Ben özele gitmiştim o sağlık bakanlığı sistemine düşüyor ya MHRS ye ordan görüp aramışlardı. Özele de gitsen bizim takip etmemiz mecburi felan diye. Oraya da gidip kan vermiştim. Sonra gebelik sonlandı özelde kürtaj oldum yine sürekli aradılar oldunuz mu kürtaj felan diye. Dosyaya işliyorlar çünkü her şeyi.