KayaSaime Merhaba hanımlar 26+6 haftalık gebeyim yaklaşık üç haftadır cok fazla tuvalete çıkmaya başladım , büyük tuvaletimi her gün yapar oldum ve bazen günde iki kere yaptığım hatta uç kez yaptığım bile oluyor , yaşayan var mi , normal bir durum mu 😒😒
Cananyildiz KayaSaime bende 23 haftalık hamileyim idrar sıklığı hamilelikte normal. Büyük tuvalet ise normalde de zaten hergun yapılması normal değil mi. Belki kullandığımız ilaçlardan falan olabilir
Melismelis KayaSaime bence bu iyi birşey vücudun ödem tutmaz az çıkarsan sıkıntılar vaş gösterir ağrı sancı olur ama çıkman iyi
Nurdanhldz KayaSaime ben idrarımı 10 dakikada bir 😅 sürekli lavabodayım nerdeyse lavaboda yatıcam 26+5 im 😅
bsnrd KayaSaime beş dk da bır tuvalttydm son aylra doğru😁bnde baştan sona kabzdm çok kötü ikinmaktn mafolmstum