Hafize123 Arife1126 aynen benımde öyle normalde agrı olurdu ama hafif olurdu dınlenınce veya bı kaç saat olur geçerdi bu geceden berı böyle gecmıyor
Hafize123 Nur123aa benımde bır hafta oncesıne kadar hafıf oluyordu doktor rahım kendını hazırlıyor normal dedş ama bugunki çok farklı durdurmuyor bıle yerımden ağlayasın gelıyor agrı geldıkce benım adetım çok ağrılı geçer aynı onun gıbı hissedıyorum
Nur123aa Hafize123 gidicek misiniz doktora duramiyorsaniz eğer gidin ne olur ne olmaz sıcak suyla geçmiyor mu denediniz mi
Hafize123 Nur123aa evet canım sabah girdim duşa geçmedi şimdi bidaha gireyım bakayım aynı olursa gıdıcem ne olur ne olmaz bide
ahenkk_1224 Hafize123 bence doktora gidin sancilar da sıklaşmış. Herkesin suyu ya da nisani gelmiyor önemli olan sık ve düzenli sancı. Dogum başlamıştır belki
Hafize123 ahenkk_1224 çevremdekiker bekle suyun gelsin fln dıyolar bende germezse gelmıyor dıyorum anlamıyor az daha Çek sancını evde dıyolar ınan kafamı karıştırdılar germezsen farklı ses 😥
Hafize123 Zuhalsareelif geçti de ara ara yokluyor canım zaten perşembeye kadar gelmezse perşembe sezeryanla alcak