Plasentam tam kapatmıyo ama aşağıdaymış biraz öyle olup nasıl dinlendiniz ayakları yukarda tutmak lazımmış ama sırt üstü mü yatıp ayaklarınızın altına yastık koyuyosunuz yoksa yan yatarken mi ayaklarınız altına yastık koyuyosunuz bu şekilde dinlenip yukarı çıkanları okudum ama nasıl uzanılması gerektiğini bilemedim doktorlarınız ne öneride bulundu size