Sdt3456 İlacınızı kullanın, enfeksiyon bebeğe zararlıdır. Doğal yollarla geçmesini beklemeyin, bir zararı olsa doktorunuz bu ilacı bile bile vermezdi zaten. Önce bir enfeksiyonunuz geçsin sonra doğal yöntemlerle bir daha kapmamaya kendinizi korumaya çalışırsınız. Çok geçmiş olsun