Etrafımda bir kaç kişi kullandı bazılarında işe yaradı bazılarında olmadı.
Bence her şey nasip kısmet, böyle şeyler çokta önemli değil.
İşe yarayanlarda illa bu otun marifeti tutmadi, nasipi öyleymiş.
Bu tarz şeylere ancak ona yüklediğimiz inanc sayesinde rahatliyoruz galiba.
O zaman ben rahat, kolay, biraz ağrılı doğum yapacağıma inanmayi seçiyorum.
Neye inanırsan o olur diyorlar ya.
Kimse istemez zor doğurmayi, herkes kolay doğum ister demicem, çünkü gerçek ve gerçekten bir şeye inanırsak olur.
Ota, taşa inandığımız kadar Allahın yardımına inanmıyoruz çünkü, araya araçlar sokuyoruz işte…
Sözüm, asla size değil, bu tür yöntemlere 🙋🏻♀️🌿
Benim fikrim budur. 🕊️