leona98 Ben tahmini 15 ekim diye yaziliyor🐣 ama sezeryan olacagim icin belki de daha erken olacaktir 🐣🙏🏻 Sizin tahmini dogum tarihiniz ne zaman ?
Novaa leona98 9 Ekim. Büyük doğacağı tahmin ediliyor o yüzden sezaryen olacak gibi. Herhalde eylül sonu gibi olur.
Ays_cskn leona98 12 ekim gozukuyor sezeryan olucam bende erken olabilir eylul sonu gibi yada ekim basi gibi😇
Novaa leona98 En başından beri gelişimi önde gidiyor. Doktoru yüksek ihtimalle büyük olacak dedi. Öyle olunca da normal doğum ihtimali azalıyor.
Verasmommm leona98 15 eylül gibi görünüyor bakalım sağlıkla kucağımıza alalım da tarih önemsiz bir detay :)
leona98 Novaa aaa anladim bana usmde doktor oyle demisti. Buyuk bir bebek, gelisimi de onde gidiyorum 15 ekimden once dogar. Simdi hatirladim😍🙏🏻🥰