Bu gün acilden kasığımda batma oluyordu kadın doğuma gözüktüm o söyledi vajinal muayne olma dedi kendi doktorum üç kez vajinal muayene yaptı iğne başlayabilmek için keseyi görmek amaçlı.. doçent kendi doktorum riskli olsa yapmaz heralde birde kese yanında kanama alanı gördü bu doktor neden acaba