Tugce889 Cnrmom kafein içeriği günlük 200 mcgye kadar normal diyorlar benim eşim her gün içiyor ben de nefsim körelsin diye 2 3 günde bir yarım çay bardağı içiyorumdur ona da ara vermek lazım heralde 🤦🏼♀️ Teşekkürler
NazAkyol06 Benim bebeğiminde gelişim geriliği vardi karin cevresinde 2 hafta geriden geliyor. Şuan 38 haftaligiz pazartesi ben mecburi sezeryan olacagım bundan dolayı 🥺
Tugce889 NazAkyol06 doktor bana da ters akıma dönerse mecbur sezaryene alırız dedi normal istiyorum açıkçası ama bebeğim için en sağlıklı olan neyse o olmalı tabi 🙏🏻 İyi doğumlar diliyorum umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi ☺️