Seker sadece yediklerimizden değil genetik yapınızda varsa da çıkabiliyor. Anneniz yada babanızdan varsa sizde de çıkma olasılığı yüksek. Ben 24 haftamda yaptırdım 50lik sonuc 186 çıktı malesef. Sonrasında dahiliye ve diyetisyene yönlendirdi. Yaklaşık 1.5 aydır diyet uyguluyoruz. Dün açlık tokluk sker kani verdim çok şükür düşük çıktı sonuçlar. Ama diyete doguma kadar devam etcem. Sizde yediklerinize ictiklerinize dikkat edersiniz yoluna girer insallah